• Nova preobleka in preverjena kvaliteta

    Konopljino olje proizvajalca Hemp Oil Canada se predstavlja v prenovljeni podobi in v preverjeni, najvišji kvaliteti. Dobrodošli.
    Recepti Naročilo
  • Izbrane vrste konoplje

    Garancija porekla semen in izbrane vrste - Finola, Crag, Cfx, za doseganje najvišjih vsebnosti omega kislin.
    Recepti Naročilo
  • Uporaba konopljinega olja

    Recepti in nasveti za uporabo - zdravo in okusno.
    Recepti Naročilo
1
/
3
/

BIO KANADSKO Konopljino olje

Konopljino olje pridobivamo s stiskanjem semen industrijske konoplje in ga uporabljamo kot hrano. Kakovostno konopljino olje je smaragdno zelene barve in ima nežen okus po oreščkih, zaradi česar je uživanje povsem enostavno.

Vpliv na zdravje

V konopljinem olju najdemo Alfa-linolensko kislino, ki sodi v skupino esencialnih maščobnih kislin in prispeva k vzdrževanju normalnega nivoja holesterola v krv (doseže se z vnosom 2g dnevno)

Esencialne maščobne kisline

Konopljino olje je vir maščobnih kislin Omega 3.

Bogat vir

Ker je konopljino olje bogat vir tudi ostalih esencialnih maščobnih kislin, ga za prehrano priporoča vse več strokovnjakov. Več o esencialnih maščobnih kislinah.

Alfa-linolenska kislina

Sodi med esencialno maščobno kislino in prispeva k vdrževanju normalnega nivoja holesterola v krvi (doseže se z vnosom 2 g dnevno)

Strokovnjaki o konopljinem olju

Konopljino olje je vir maščobnih kislin Omega 3, za njim sta relevantni še ogrščično (repično) olje, gorčično, orehovo in sojino olje (sporno, ker je večina soje genetsko modificirana). Če ta olja uživate tako, da z njimi pokrijete potrebe po linolni kislini, ste že čezmerno pokrili potrebe tudi po alfa-linolenski kislini in je priporočljivo, da za ostalo uporabo v kuhinji uporabljate oljčno olje, ki je vir enkrat nenasičeni maščobnih kislin, kokosovo in palmino maščobo in v manjši meri živalske maščobe.

Hladno stiskanih olj nikoli jih ne izpostavljajte visokim temperaturam, kar pomeni, da na njih ne kuhajte ali cvrite hrane. Ob zauživanju večkrat nenasičenih maščob ne smemo nikoli pozabiti na večji vnos antioksidantov in vlaknin (sadje, zelenjava), ki ščitijo maščobe pred oksidacijo.

Uporaba in uživanje

Konopljino olje se uživa hladno, saj s segrevanjem na visoke temperature v olju uničimo večino zdravju koristnih sestavin. Sicer lahko konopljino olje uživamo samostojno (na žlico) ali ga dodajamo različnim jedem.

Več o uporabi konopljinega olja

Recepti s konopljinim oljem

» Predjedi
» Juhe
» Glavne jedi
» Solate
» Smoothie

Recepti

All
0
Glavne jedi
0
Juhe
0
Predjedi
0
Sladice
0
Smoothie
0
Solate
0

Konopljina krema z materino dušico

15. 5. 2015
Sestavine: 1 skodelica konopljinega proteina voda 5 žlic konopljinega olja 1 žlica drobno narezane ali zmlete materine dušice ščep soli oluščena konopljina semena Priprava: Konopljin protein postopoma zmešamo z vodo, da nastane gosta krema. Primešamo konopljino olje in materino dušico ter posolimo. Potresemo z oluščenimi konopljinimi semeni. Kremo uporabimo kot namaz ali vanjo pomakamo kose zelenjave. Recept prispeval: Dario Cortese

Polnozrnate testenine s konopljinim pestom

15. 5. 2015
Sestavine: • 2 skodelici svežih listov bazilike • ½ skodelice luščenih konopljinih semen • ½ skodelice naribanega parmezana • ½ skodelice konopljinega olja • 1 strok česna • sol • polnozrnate testenine Priprava: Baziliko drobno sesekljamo in v primerni posodi zmešamo z vsemi ostalimi sestavinami. Dodamo stisnjen česen in sol po okusu. Prav lahko se zgodi, da zaradi okusa parmezana soli ne boste potrebovali. Tako pripravljen pesto zmešamo s kuhanimi (odcejenimi, a še toplimi) testeninami ter okrasimo s parmezanom in svežimi listi bazilike.

Bruschetta s konopljinim oljem

15. 5. 2015
Sestavine: • 2 srednje velika zrela paradižnika • 4 sveže liste Bazilike (lahko uporabimo tudi suho baziliko) • 4 kose kruha / 4 polovice žemlje ali drug pekovski izdelek • 6 jedilnih žlic konopljinega olja • 1 žlica olivnega olja • 4 rezine sira • 1 strok česna • Sol in poper Priprava: Paradižnik in Baziliko na drobno sesekljamo in dodamo v posodo. Dodamo na drobno sesekljan česen, konopljino olje, solimo in popramo ter dobro premešamo. Dobro je, da nadev stoji vsaj 10 minut. Kruh pokapamo z olivnim oljem in dodamo sir. Zapečemo v pečici, tako da kruh postane hrustljav in se sir stopi. Nato popečene kruhke obložimo s prej pripravljenim nadevom in ponudimo še vroče.

Rižota z zelenjavo, piščancem in konopljo

15. 5. 2015
Sestavine: • 450 g riža po želji • 250 g piščančjega fileja, narezanega na kocke • 1 čebula, sesekljana • ¾ litra jušne osnove • 2 žlici olivnega olja • 1 rdeča paprika, sesekljana • 1 korenček, nariban • 100g konzerviranega graha • 1 strok česna • 4 žlice konopljinega olja • ½ skodelice luščenih konopljenih semen Priprava: Na olivnem olju prepražimo čebulo, da zlato porumeni, nato dodamo na kocke narezan piščančji file in ga nekoliko popečemo. Dodamo paprika in korenček ter nekoliko dušimo. Ko voda povre, dodamo riž in dobro premešamo, nato zalijemo z jušno osnovo. Ko večina osnove povre, dodamo grah in drobno sesekljan česen, ter spet premešamo. Ko je jed kuhana jo odstavimo in počakamo, da se nekoliko ohladi in da se okusi povežejo. Tik preden jed serviramo vmešamo konopljina semena in konopljino olje. Okrasimo s parmezanom in svežimi zelišči.

Sveži sir s koprivami in konopljinim oljem

15. 5. 2015
Sestavine: 1 kg svežega sira 1 skodelica drobno zrezanih ali zmletih kopriv 5 žlic konopljinega olja 1 ščep soli Priprava: Koprive uporabimo surove. Zmeljemo jih v mesoreznici ali s pomočjo paličnega mešalnika; za lažje mešanje po potrebi dodamo malo vode. Nato jih zmešamo s skuto, posolimo ter vmešamo konopljino olje. Jemo s kosi zelenjave ali s kruhom. Jed namesto s svežim sirom pripravimo tudi s skuto, Razlika v obeh mlečnih izdelkih je ta, da je skuta narejena iz sirotke in vsebuje lahko prebavljive albumine in globuline, sveži sir pa iz mleka ter vsebuje kazein. Recept prispeval: Dario Cortese

Sveži smoothie z jagodami in konopljo

15. 5. 2015
Sestavine: • 1 ½ skodelice jagod, brez pecljev • 2 dcl jagodnega soka • 1 jabolko, brez koščic • ½ skodelice konopljinega proteina • 4 žlice konopljinega olja Priprava: Sestavine zmešamo v blenderju in postrežemo hladno. Po želji med mešanjem dodamo žličko nastrganega svežega ingverja. Okrasimo z jagodami.

Sadno zeliščni sok s konopljinim oljem

26. 12. 2017
Zelišča v vašem soku? Zaupajte nam, zelo okusno! Sestavine: – 1 jabolko – 1 hruška – 2 vejici svežega rožmarina, listi odstranjeni – 1 jž konopljinega olja Priprava: Vse sestavine narežite na majhne koščke in jih dajte v mešalnik. Prilijte olje in zmešajte. Popijte takoj. Na zdravje!

Zeleni konopljin smoothie

15. 5. 2015
Sestavine: •    1 banana, narezana na kose •    4 žlice konopljinega olja •    1 skodelica grozdja, brez koščic •    1 sadni jogurt, hruška •    ½ jabolke, brez koščic •    1 ½ skodelice svežih špinačnih listov Priprava: Sestavine v blenderju dobro premešamo – do gladkega. Zaradi sestavin je ta smoothie odličen za razstrupljanje telesa.

Bučkin čips s konopljinimi semeni

30. 9. 2016
Drugačna ˝sladica˝, ki jo lahko postavite na mizo. Sestavine: 1 bučka 1/2 jogurtovega lončka kokosove moke 1,5 jž luščenih konopljinih semen sol 1 jž kokosovega olja 1 jajce Priprava: Bučko narežemo na približno 0.5 cm debele kolobarje. Položimo jih na čisto kuhinjsko krpo in jih pokrijemo s papirnato brisačo, da krpa vpije odvečno vlago. Pustimo par minut. V skledi razžvrkjamo jajce. V drugo skledo damo kokosovo moko, sol ter semena konoplje in dobro premešamo. Kolobarje bučk enega po enega namočimo na obeh straneh najprej v jajce, nato še v skledo s kokosovo moko. V ponvi segrejemo kokosovo olje in bučne kolobarje previdno popečemo do zlate barve na obeh straneh. Dober tek!  

Bananin kruh s konopljo

12. 2. 2017
Potrebujemo: 5 zrelih banan 1 skodelica mandljev 2 skodelici orehov 1 skodelica rjave riževe moke 1/2 skodelice javorjevega sirupa 3 jušne žlice chia semen 1/4 skodelice konopljinih luščenih semen 2 čajni žlički cimeta Priprava: Pečico segrejte na 180°C. V multipraktiku zmešajte mandlje in orehe tako dolgo, da ne nastane gladka moka.  Presujte v skledo in dodajte riževo moko, javorjev sirup, chia semena, konopljina semena ter cimet. Dobro premešajte. V drugi posodi dobro pretlačite banane, lahko se zmeljejo tudi v multipraktiku.  Gladko zmes dodajte v prvo posodo. Ponev namažite s kokosovim oljem in zmes prelijte vanjo. Pečemo približno eno uro oz. do zlato rjave barve. Pomagajte si z zobotrebcem, ki ga zapičite v sredo kruha. Le-ta mora biti čist, takrat je kruh pečen. Dober tek!

Posebnosti kanadskega konopljinega olja

Gama-linolenska kislina

Gama-linolenska kislina, kot ena tistih, ki si je v olju želimo čim več, je eden od pokazateljev kakovosti olja. Naše konopljino olje je ima 3,9 g na 100 ml olja.

Hladno stiskano

Konopljino olje proizvaja kanadsko podjetje Hemp Oil Canada, ki sodi med največje proizvajalce hrane iz konoplje na svetu, odlikuje pa jih superiorna kakovost izdelkov.

Poreklo semen

Izdelki se ponašajo z izredno sledljivostjo, saj se nam zdi pomembno, da dejansko poznate vse podrobnosti izdelka. Pri proizvodnji konopljinega olja so uporabljena izključno semena, ki so zrasla v Kanadi.

Vrste konoplje

Kanadska industrije hrane iz konoplje je precej razvita in ena od usmeritev je usmeritev v uporabo hrane iz konoplje. Pri proizvodnji našega olja iz konoplje so uporabljene vrste Finola, Crag in Cfx.

Ostale posebnosti našega konopljinega olja

kontrolirano poreklo semen – Kanada100%
ekološka pridelava100%

Proizvedeno v Kanadi skladno z najstrožjimi standardi

Hladno stiskano in hladno filtrirano

največja dovoljena temperatura pri stiskanju je 40 stopinj C

Pridelano iz izbranih vrst konoplje

Vedno sveže stisnjeno in pakirano

Filtrirano s sistemom MicronMesh

brez usedlin

Edino olje, ki se ponaša s certifikatom FSSC:22000

varnost živila

Certificiran za Kosher in Halal

Konopljino olje sem začela uporabljati pred leti, ko sem se na podiplomskem študiju bolj podrobno ukvarjala z maščobnokislinsko sestavo živil. Pomen konoplje v prehrani je bil popolnoma zanemarjen, ob promociji olj bogatih z omega 3 maščobnimi kislinami, se o izredno ugodnem ramerju med n-3 in n-6 maščobnimi kislinami v konopljinem olju ni govorilo nikjer. Ko sem začela z uživanjem hladnega konopljinega olja so se mi še vsi čudili, danes pa ga uživa veliko znancev. Poleg hrane ga v kombinaciji z oljčnim oljem in kakavovim maslom uporabljam tudi za nego kože.

Dr. Tamara Korošec, Author description

Že dalj časa uporabljam kanadsko konopljino olje, najpogosteje ga uživam v namazih s svežimi siri.

Hedvika Gostenčnik, Author description